ابزارهای سنجش و ارزیابیسنجش سطح سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی بر اساس مدل هشت توانمندساز (مطالعۀ موردی: استان خوزستان) [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
اجتماعشناسایی و تحلیل نقشهای کتابخانههای عمومی در اجتماع: یک مرور نظاممند [دوره 34، شماره 1، 1402]
اخلاق پژوهشمروری بر بایدها و نبایدهای سیاستگذاری اخلاق پژوهش در بروندادهای علمی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 151-185]
اسامی غیرفارسیمطالعۀ تطبیقی دگرنویسی اسامی غیرفارسی به فارسی در فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات و بانک مرجع آوانوشت اسامی لاتین [دوره 34، شماره 1، 1402]
اسکاسدادهکاوی و استقرار دادگان اصطلاحنامه چندزبانۀ فرهنگی ایران (اصفا) در چهارچوب کریسپ [دوره 34، شماره 1، 1402]
اسکاسموسدادهکاوی و استقرار دادگان اصطلاحنامه چندزبانۀ فرهنگی ایران (اصفا) در چهارچوب کریسپ [دوره 34، شماره 1، 1402]
اسناد بالادستی آموزش عالی در ایرانپایش عناصر چهارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی (ایسیآرال) در اسناد بالادستی آموزش عالی کشور [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 83-108]
اصطلاحنامه اصفادادهکاوی و استقرار دادگان اصطلاحنامه چندزبانۀ فرهنگی ایران (اصفا) در چهارچوب کریسپ [دوره 34، شماره 1، 1402]
اضافهبار اطلاعاتیساخت و اعتباریابی ابزار سرریز اطلاعات در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 34، شماره 1، 1402]
اعتباریابیساخت و اعتباریابی ابزار سرریز اطلاعات در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 34، شماره 1، 1402]
اعضای هیئت علمیموانع کارآفرینی دانشگاهی و تجاریسازی دانش در رشتۀ علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 71-98]
الزامات خاصمیزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
الزامات سازمانیمیزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
الزامات کتابخانهایمیزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
امکانسنجیامکانسنجی ایجاد کتابخانة دیجیتال درکتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 127-150]
امنیت اطلاعاتمؤلفههای امنیت اطلاعات کتابخانههای دیجیتال در بستر اینترنت اشیاء [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 7-30]
انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی آمریکا (ACRL)میزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
انطباقپذیریفرهنگ سازمانی و مدیریت تغییر در کتابخانههای عمومی [دوره 34، شماره 4، 1402]
انعطافپذیری منابع انسانیشناساییِ ابعاد فرهنگ سازمانی مطلوب و تأثیر آن بر مدیریتدانش، با توجه به نقش میانجیِ انعطافپذیریِ منابع انسانی در مراکز اطلاعرسانی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور [دوره 34، شماره 4، 1402]
اینترنت اشیاءمؤلفههای امنیت اطلاعات کتابخانههای دیجیتال در بستر اینترنت اشیاء [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 7-30]
بازنشر اطلاعاتتأثیر سطح سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 34، شماره 4، 1402]
بازیابی اطلاعاتبررسی تطبیقی نرمافزارهای مدیریت محتوایی موسیقی ازنظر ویژگیهای بازیابی اطلاعات در محیط وب [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 7-28]
بازیوارسازیطراحی مفهومی پلتفرم مبتنی بر مؤلفههای بازیوارسازی برای خدمات کتابخانههای کودکان و نوجوانان [دوره 34، شماره 4، 1402]
بانک مرجع آوانوشت اسامی لاتینمطالعۀ تطبیقی دگرنویسی اسامی غیرفارسی به فارسی در فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات و بانک مرجع آوانوشت اسامی لاتین [دوره 34، شماره 1، 1402]
چهارچوب سواد اطلاعاتیپایش عناصر چهارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی (ایسیآرال) در اسناد بالادستی آموزش عالی کشور [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 83-108]
خ
خدمات آموزش از راه دورمیزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
خدمات آموزشیمیزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
خدمات اطلاعاتیامکانسنجی ایجاد کتابخانة دیجیتال درکتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 127-150]
خدمات کتابخانهایطراحی مفهومی پلتفرم مبتنی بر مؤلفههای بازیوارسازی برای خدمات کتابخانههای کودکان و نوجوانان [دوره 34، شماره 4، 1402]
خدمات هوشمند کتابخانهواکاوی فرصتها و چالشهای کتابخانههای هوشمند [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 135-168]
د
دادهکاویدادهکاوی و استقرار دادگان اصطلاحنامه چندزبانۀ فرهنگی ایران (اصفا) در چهارچوب کریسپ [دوره 34، شماره 1، 1402]
دانشجویان تحصیلات تکمیلیتأثیر سطح سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 34، شماره 4، 1402]
دانشگاه پیام نورشناساییِ ابعاد فرهنگ سازمانی مطلوب و تأثیر آن بر مدیریتدانش، با توجه به نقش میانجیِ انعطافپذیریِ منابع انسانی در مراکز اطلاعرسانی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور [دوره 34، شماره 4، 1402]
دانشگاه رازیتأثیر سطح سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 34، شماره 4، 1402]
درهم تنیدگی اعضاء هیئت تحریریههیئت تحریریه سنجی: روشی جهت سنجش عملکرد و اثربخشی اعضاء هیئت تحریریه و سردبیران مجلات نمایه شده در ISC [دوره 34، شماره 1، 1402]
دگرنویسیمطالعۀ تطبیقی دگرنویسی اسامی غیرفارسی به فارسی در فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات و بانک مرجع آوانوشت اسامی لاتین [دوره 34، شماره 1، 1402]
دیداری سازی علمدیداریسازی علم در حوزة عملکرد اجتماعی کتابخانههای عمومی در پایگاه وب آو ساینس [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 29-62]
ر
رشتۀ علم اطلاعات و دانششناسیموانع کارآفرینی دانشگاهی و تجاریسازی دانش در رشتۀ علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 71-98]
رفتار اطلاعیابیتأثیر سطح سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 34، شماره 4، 1402]
رفتار سازمانیفرهنگ سازمانی و مدیریت تغییر در کتابخانههای عمومی [دوره 34، شماره 4، 1402]
رکوردهای کتابشناختیتأثیر استفاده از مستندسازی مشارکتی بر کیفیت رکوردهای کتابشناختی [دوره 34، شماره 4، 1402]
س
ساختار نسخههای خطّی طبّیتنوع ساختاری و موضوعی نسخههای خطّی طبّی دورۀ قاجار موجود در کتابخانههای ایران [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 99-126]
سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایرانمطالعۀ تطبیقی دگرنویسی اسامی غیرفارسی به فارسی در فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات و بانک مرجع آوانوشت اسامی لاتین [دوره 34، شماره 1، 1402]
سازماندهی اطلاعاتواکاوی عوامل موثر بر سازماندهی منابع در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران [دوره 34، شماره 1، 1402]
سازماندهی اطلاعاتسنجش سطح سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی بر اساس مدل هشت توانمندساز (مطالعۀ موردی: استان خوزستان) [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
سرریز اطلاعاتساخت و اعتباریابی ابزار سرریز اطلاعات در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 34، شماره 1، 1402]
سند نقشۀ جامع علمی ایرانپایش عناصر چهارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی (ایسیآرال) در اسناد بالادستی آموزش عالی کشور [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 83-108]
سوء رفتار علمیمروری بر بایدها و نبایدهای سیاستگذاری اخلاق پژوهش در بروندادهای علمی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 151-185]
سواد اطلاعاتیپایش عناصر چهارچوب سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی (ایسیآرال) در اسناد بالادستی آموزش عالی کشور [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 83-108]
سواد اطلاعاتیسنجش سطح سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی بر اساس مدل هشت توانمندساز (مطالعۀ موردی: استان خوزستان) [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
سواد اطلاعاتیتأثیر سطح سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 34، شماره 4، 1402]
سیاستگذارانمروری بر بایدها و نبایدهای سیاستگذاری اخلاق پژوهش در بروندادهای علمی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 151-185]
ش
شبکههای اجتماعیتأثیر سطح سواد اطلاعاتی بر رفتار اطلاعیابی و بازنشر اطلاعات در شبکههای اجتماعی (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی) [دوره 34، شماره 4، 1402]
شهر کرمانامکانسنجی ایجاد کتابخانة دیجیتال درکتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 127-150]
ض
ضریب تاثیرهیئت تحریریه سنجی: روشی جهت سنجش عملکرد و اثربخشی اعضاء هیئت تحریریه و سردبیران مجلات نمایه شده در ISC [دوره 34، شماره 1، 1402]
ط
طراحی مفهومیطراحی مفهومی پلتفرم مبتنی بر مؤلفههای بازیوارسازی برای خدمات کتابخانههای کودکان و نوجوانان [دوره 34، شماره 4، 1402]
طراحی مفهومی پلتفرمطراحی مفهومی پلتفرم مبتنی بر مؤلفههای بازیوارسازی برای خدمات کتابخانههای کودکان و نوجوانان [دوره 34، شماره 4، 1402]
ع
علمسنجیدیداریسازی علم در حوزة عملکرد اجتماعی کتابخانههای عمومی در پایگاه وب آو ساینس [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 29-62]
علوم بهداشتهیئت تحریریه سنجی: روشی جهت سنجش عملکرد و اثربخشی اعضاء هیئت تحریریه و سردبیران مجلات نمایه شده در ISC [دوره 34، شماره 1، 1402]
علوم پزشکیساخت و اعتباریابی ابزار سرریز اطلاعات در کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 34، شماره 1، 1402]
علوم زیستیهیئت تحریریه سنجی: روشی جهت سنجش عملکرد و اثربخشی اعضاء هیئت تحریریه و سردبیران مجلات نمایه شده در ISC [دوره 34، شماره 1، 1402]
عملکرد اجتماعیدیداریسازی علم در حوزة عملکرد اجتماعی کتابخانههای عمومی در پایگاه وب آو ساینس [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 29-62]
عوامل سازماندهی اطلاعاتواکاوی عوامل موثر بر سازماندهی منابع در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران [دوره 34، شماره 1، 1402]
فرهنگ سازمانیشناساییِ ابعاد فرهنگ سازمانی مطلوب و تأثیر آن بر مدیریتدانش، با توجه به نقش میانجیِ انعطافپذیریِ منابع انسانی در مراکز اطلاعرسانی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور [دوره 34، شماره 4، 1402]
فرهنگ سازمانیفرهنگ سازمانی و مدیریت تغییر در کتابخانههای عمومی [دوره 34، شماره 4، 1402]
فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعاتمطالعۀ تطبیقی دگرنویسی اسامی غیرفارسی به فارسی در فصلنامۀ مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات و بانک مرجع آوانوشت اسامی لاتین [دوره 34، شماره 1، 1402]
کتابخانههای دانشگاهیمیزان رعایت استانداردهای خدمات آموزش از راه دور انجمن کتابخانههای دانشگاهی و تحقیقاتی (ACRL) در کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 109-134]
کتابخانههای عمومیسنجش سطح سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی بر اساس مدل هشت توانمندساز (مطالعۀ موردی: استان خوزستان) [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
کتابخانه های عمومیدیداریسازی علم در حوزة عملکرد اجتماعی کتابخانههای عمومی در پایگاه وب آو ساینس [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 29-62]
مدل هشت توانمندسازسنجش سطح سواد اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی بر اساس مدل هشت توانمندساز (مطالعۀ موردی: استان خوزستان) [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
مدیریت تغییرفرهنگ سازمانی و مدیریت تغییر در کتابخانههای عمومی [دوره 34، شماره 4، 1402]
مدیریتدانششناساییِ ابعاد فرهنگ سازمانی مطلوب و تأثیر آن بر مدیریتدانش، با توجه به نقش میانجیِ انعطافپذیریِ منابع انسانی در مراکز اطلاعرسانی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور [دوره 34، شماره 4، 1402]
مدیریت محتوابررسی تطبیقی نرمافزارهای مدیریت محتوایی موسیقی ازنظر ویژگیهای بازیابی اطلاعات در محیط وب [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 7-28]
مراکز اطلاعرسانیشناساییِ ابعاد فرهنگ سازمانی مطلوب و تأثیر آن بر مدیریتدانش، با توجه به نقش میانجیِ انعطافپذیریِ منابع انسانی در مراکز اطلاعرسانی دانشگاههای پیام نور سراسر کشور [دوره 34، شماره 4، 1402]
مرور نظاممندشناسایی و تحلیل نقشهای کتابخانههای عمومی در اجتماع: یک مرور نظاممند [دوره 34، شماره 1، 1402]
مرور نظام٬مندمرور نظاممند پژوهشها در حوزۀ سواد مدیریت دادههای پژوهشی [دوره 34، شماره 4، 1402]
مستندسازی مشارکتیتأثیر استفاده از مستندسازی مشارکتی بر کیفیت رکوردهای کتابشناختی [دوره 34، شماره 4، 1402]
منابع کتابیواکاوی عوامل موثر بر سازماندهی منابع در سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی ایران [دوره 34، شماره 1، 1402]
موازین اخلاقیمروری بر بایدها و نبایدهای سیاستگذاری اخلاق پژوهش در بروندادهای علمی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 151-185]
موضوعات نسخههای خطّی طبّیتنوع ساختاری و موضوعی نسخههای خطّی طبّی دورۀ قاجار موجود در کتابخانههای ایران [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 99-126]
ن
نرمافزارهای بازیابی اطلاعاتبررسی تطبیقی نرمافزارهای مدیریت محتوایی موسیقی ازنظر ویژگیهای بازیابی اطلاعات در محیط وب [دوره 34، شماره 3، 1402، صفحه 7-28]
نسخههای خطّی طبّیتنوع ساختاری و موضوعی نسخههای خطّی طبّی دورۀ قاجار موجود در کتابخانههای ایران [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 99-126]
نسخههای خطّی طبّی دورۀ قاجارتنوع ساختاری و موضوعی نسخههای خطّی طبّی دورۀ قاجار موجود در کتابخانههای ایران [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 99-126]
نسخههای خطّی طبّی کتابخانههای ایرانتنوع ساختاری و موضوعی نسخههای خطّی طبّی دورۀ قاجار موجود در کتابخانههای ایران [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 99-126]
نظام پژوهشیمروری بر بایدها و نبایدهای سیاستگذاری اخلاق پژوهش در بروندادهای علمی [دوره 34، شماره 2، 1402، صفحه 151-185]
نقش اجتماعیشناسایی و تحلیل نقشهای کتابخانههای عمومی در اجتماع: یک مرور نظاممند [دوره 34، شماره 1، 1402]